hirdetés
Mai névnap: Emma

Fogynál, hogy csajozhass? 1. rész: Étrend

Izmosodni, fogyni szeretnél? Lehetséges! Tudd meg, hogyan vágj bele és szabadulj meg feles kilóidtól, kölcsönözz sportos külsőt magadnak, mellyel garantáltan a csajok is észrevesznek majd!

Ahogy melegszik az idő, úgy egyre több ruhaneműtől válnak meg a hölgyek, beindítva ezzel a fantáziánkat! Ahhoz, hogy rólad is fantáziálni kezdjenek, ideje végre ledobni a karácsonykor felszedett kilóidat! Nem lehet tovább rejtegetni összehúzott kabáttal a sörpocakot, ha tényleg érdekelnek a kivillanó feszes combok, kerek popsik, akkor cselekedned kell!

Nincs súlyfelesleged? Akkor sem pihenhetsz a nyár közeledtével! Nincs olyan lány, akinek ne jönne be egy kis izom. Persze mindent túlzásba lehet vinni, de ezzel a módszerrel biztosan nem válik belőled egy új Arnold Schwarzenegger, arra viszont elég lesz, hogy kicsit jobban feszíts a ruháidban – hiszen nem elég, hogy márkás, divatos, egy ruhát hordani is tudni kell – amihez elengedhetetlen a sportos testalkat.

hirdetés

Tisztázzuk!
Könnyű, egyszerű, kényelmes. Ezeket a szavakat felejtsd el! Hagyjuk meg őket a mindenféle csodaszereket reklámozó hirdetéseknek - csodaszerek nincsenek! Persze vannak készítmények, amelyek segítik, vagy növelik a hatásfokát a fogyásodnak, de kanapén ülve még senki sem fogyott le, hiába szedett bármilyen csodabogyót!
A fogyás egy végtelen egyszerű dolgon alapszik: több kalóriát kell felhasználunk, mint amennyit beviszünk szervezetünkbe. A fogyás lehet gyors, lassú, de a leglényegesebb, hogy tartós legyen! Ugyanis a statisztikák szerint a súlyfeleslegüket leadók döntőtöbbsége visszahízik eredeti súlyára.
Életmódváltás, ez a kulcsszó! Komplett étrend és edzésterv nélkül ne vágj bele a fogyókúrába. Kifogásokat sem érdemes keresned, egy egy órás edzés csupán 4%-a a napodnak, az előre megtervezett étrend pedig lehet gyors, egyszerűen elkészíthető, és még finom is. Rajtad áll, mennyit vagy hajlandó tenni a fogyásodért! Egy normalizált étrenddel, és napi 20 perces edzéssel is garantáltan komoly eredményeket lehet elérni.

Étrend
Nem érdemes sanyargatni testünket, a koplalás nem fogyókúrás technika, hanem szimpla kínzás! Amennyiben megengedhetjük magunknak, keressünk fel egy táplálkozási tanácsadót, aki kb. 10.000 Ft-ért - egy hatástalan csodakészítmény áráért - összeállítja a teljesen személyre szabott étrendünket.
Akik ezt nem engedhetik meg maguknak, azoknak leírjuk a fogyókúrás étrend néhány aranyszabályát:

Tápérték: Számtalan táblázat található az interneten, illetve a vásárolt termékeken is feltüntetik az élelmiszerek tápértékét. Kerüljük a szénhidrátban, cukorban, zsírban gazdag termékeket. A napi szükséges kalóriamennyiség mértékét lehet általánosítani, de nem érdemes! Függ az általunk végzett mozgástól, emésztéstől, és sok minden más is befolyásolhatja, inkább azt mondjuk, amennyiben edzés mellett legalább heti 1-2 kilót nem fogyunk, csökkentsük a bevitt kalóriamennyiséget addig, amíg nem indul meg a súlycsökkenés.

Alapanyagok: Részesítsük előnybe a fehérje dús táplálkozást, ami elengedhetetlen az izmok építéseshez. Fogyasszunk az ételek mellé sok zöldséget, gyümölcsöt, salátát. Alapanyagainkat lehetőleg frissen, a piacról vásároljuk, így minőségi tápanyagforrásokhoz jutunk! 
Főételek alapanyagául válasszunk fehér húsokat: csirkét, pulykát, halat.
Köretnek használjunk: rizst, főtt burgonyát, lencsét, csicseriborsót, borsót.

Mikor együnk, és mennyit: „Reggelizz úgy, mint egy király, ebédelj, mint egy polgár, és vacsorázz, mint egy koldus!” elcsépelt szavak, de hasznosabb, mint gondolnád! Annyival azért kiegészítenénk, hogy nem feltétlenül a mennyiségre értendő a szólás. Reggelire időzítsük a zsírban, szénhidrátban, cukorban bővelkedő étkeinket, míg ebédre értékes tápanyagforrásainkat próbáljuk pótolni a fehérje dús táplálkozással. Vacsorára tényleg már csak éhségérzetünket űzzük gyümölcsökkel, salátákkal. Lefekvés előtt néhány órával lehetőleg már ne együnk semmit. Aki komoly edzéstervet is követ fontos, hogy edzés előtt és utána is megfelelő mennyiségű fehérjét és szénhidrátot fogyasszon!

Táplálék kiegészítők: Kiemelt szerepük lehet a fogyókúra során. A vitaminok szedése fontos, edzés mellett pedig elengedhetetlen, hiszen változatos, zöldség, és gyümölcsben gazdag étrend mellett is nehéz lefedni a szervezet teljes igényét. Izmosodni vágyók nyugodtan keressenek fel egy táplálék kiegészítőket forgalmazó boltot, ilyet számtalan bevásárlóközpontban találni. Nyugodtan kérj segítséget! Az ott dolgozók biztosan készségesen segítenek majd a megfelelő készítmények kiválasztásában az edzéstervedhez, testalkatodhoz és étrendedhez igazítva.

 

Az étkezés nem minden, mint ahogy ezt már fent is említettük, nagyon fontos a mozgás. Kattints IDE és olvasd el az edzés tippjeinket!

 

 

Címkék: